duminică, 26 mai 2013

Din nou la gradi... la atelier...

A trecut ceva vreme de cand n-am mai scris... iarasi... Au fost sarbatori de diferite feluri care ne-au impiedicat sa ne vedem.. Dar gata au trecut asa ca revenim in forta.
Ca primul atelier de la gradinita a avut succes mi-a confirmat-o prezenta numeroasa de la al doilea. In total la al doilea atelier au participat 8 copii si 6 adulti.
La momentul la care au intrat cu totii in sala, pe masa de lucru se aflau deja ingredientele vedeta ale retetei numita Fantezie din cocos si lapte condensat. Daca despre cocos fiecare stia cate ceva, laptele condensat a reprezentat o noutate chiar si pentru mamici . A fost foarte distractiv sa-i vezi pe copii amestecand si stabilind  ei SINGURI consistenta potrivita necesara modelarii de bombonele.
 Parte din compozitie a fost anume pastrata in vederea realizarii de soricei. Ei si aici sa vezi creativitate... au iesit niste soricei dragalasi foc.
La final dupa ce am aflat tot felul de informatii interesante despre laptele condensat, despre migdale, dupa ce am analizat  si studiat cateva nuci de cocos adevarate, dupa ce am comparat gustul de nuca de cocos adevarata cu cel al fulgilor de cocos ambalati,dupa ce am degustat si apa de cocos..abia atunci ne-am asezat tacticos la masa si am savurat pe indelete aceste savuroase delicatese.
Mare mandrie, mare sa fi realizat tu singur si bomboane, si soricei.
Iar la finalul, finalului cei mai curajosi au creat ei SINGURI minipovesti despre soriceii si bombonele lor... foarte palpitante si interesante.

Atelierul acesta le-a exersat copiilor abilitatile motrice, le-a exersat creativitate si imaginatia, le-a crescut incredere ca sunt in stare sa faca multe lucruri.
Poze sa vedeti si voi ce bine ne-am distrat.















Un comentariu: